heltklaar.blogg.se

Min resa i det som är livet.

På plats

Publicerad 2022-08-18 19:20:30 i Allmänt,


Hejsan
Då är vi framme och på plats mamsen, sonen, jag och våra fyrfota vänner. Vi kryssar fram mellan de kartonger, väskor och kassar vi nyss så omsorgsfullt packat. Det där med att flytta har ju sina sidor…det gäller att hitta kläder, bestick, schampoo mm 😂. Vi tyckte  att vi märkte kartongerna tydligt så att vi enkelt skulle hitta våra saker. Tji fick vi, det öppnas och stängs kartonger, vi rotar runt bland alla prylar. När vi hittar det vi söker känns det som att vinna på jackpot. 

(null)

Mitt i allt stök med att försöka hitta så målas och tapetseras det om. Så sakta börjar det kännas som att det här kan kännas som hemma. Jag hoppas att vi kan hitta lugnet och tryggheten så småningom. 

(null)

Jag har klättrat upp och ner…spacklat, slipat och målat. Rum ett är klart…bara tre kvar😂.

(null)

(null)

Är ganska stolt över att jag fixar det själv med lite handräckning av sonen. Kan själv när jag vill 💪🏻.
Kram❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela