heltklaar.blogg.se

Min resa i det som är livet.

Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2019-08-11 21:35:00 i Allmänt ,

 
Hej och välkommen till det som är min resa i livet. Mina livsval, erfarenheter och upplevelser som tillsammans skapat det som är jag. Vem är då jag? Lättast är att beskriva mig är att jag en kvinna närmare 50 än 40, lyckligt gift med en helt underbar man och mamma till fyra fantastiska killar. En kvinna som gillar resor, upplevelser, god mat och att utvecklas till att försöka bli ett bättre jag.
 
För mig är det viktigt att försöka se det som är positivt ur varje situation som livet ger mig och livet har absolut inte varit enkelt och smidigt. Snarare har det varit tungt och kämpigt många gånger. Men det jag försöker säga är att erfarenheter bra eller mindre bra kan berika livet. Det handlar om vilken inställning jag väljer. Nu är jag ingen kvittrande fågel som alltid ler, jag har mina dagar som alla andra då livet är kämpigt och orken tryter. Dagar då gråten sitter i halsen som en klump och jag inte vill prata med någon. Men jag försöker ändå att välja att se varje erfarenhet liten som stor som något positivt. Det kanske inte känns så just där och då, men oftast ger det mig något bra längre fram. Det handlar om hur jag väljer...och jag väljer eller åtminstone försöker välja det som känns lätt i bröstet.
 
Så välkommen till mitt liv. Vill du följa med på min resa är du hjärtligt välkommen. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Blogg.se

Publicerad 2019-08-11 21:35:33

Lycka till med din nya blogg!

Postat av: Lisa

Publicerad 2019-08-12 07:40:57

Hej gumman. Det är klart jag vill följa dej på din resa i livet. Saknar dej. 💐😊❣️

Svar: Hej Fina Lisa! Så roligt att du vill följa min resa i livet. Saknar dig jag med🍓😊💞
Lena Klaar

Postat av: Eva pettersson räsänen

Publicerad 2019-08-14 16:52:52

Hejsan Lena 💕

Ska bli spännande att se hur du har det. Är tomt på tunbacka.

Ha det fint 😍

Svar: Hej Eva!Så roligt att höra av deg. Hälsa alla på Tunis. Saknar er.
Kramis
Lena Klaar

Postat av: Linda

Publicerad 2019-08-15 16:19:52

Självklart är jag här o läser o följer din resa genom livet! ❤️
Saknar dig!

Svar: Hej hjärtat!Hör av dig så får vi boka in en date.Saknar dig med.Kramis
Lena Klaar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela