heltklaar.blogg.se

Min resa i det som är livet.

Så är 2021 snart över

Publicerad 2021-12-28 19:00:28 i Allmänt,

(null)

Hej
Julen har kommit och gått och vi befinner oss mitt emellan det gamla och det nya. Det är snart dags att lämna 2021 och kliva in i ett nytt år med nya äventyr och utmaningar.

Hur min jul har varit? Den var härlig. För första gången på många år fick jag rå om mina fyra killar och deras pappa. Ingen stress utan bara en varm känsla av samhörighet och en lycka att få träffa min familj❤️. 

Tyvärr säger kroppen ifrån så här års och jag fajtas mot värk och stela leder. Det är inte så att jag klagar, utan det är så livet ser ut. Jag vet att ju mer stressad jag är, ju mer värk har jag och nu verkar kroppen verkligen säga ifrån. Varma filtar, varma strumpor och kläder som värmer är mina favoriter just nu när kylan har letat ner sig till starka -14 grader….🥶.

Stressen beror på att livet mitt i en bodelning kan vara ganska så tuff och intensiv. Inget jag önskar någon, men varje dag är en dag närmare en lösning, så det är bara att åka med. Det är sådana här gånger mina vänner finns där. De ger sig inte när jag inte orkar svara i mobilen, utan visar en omtanke och förståelse som är helt underbar. Utan er skulle jag gå sönder❤️.

Som avslut  vill jag bara önska er alla en fin fortsättning på den lilla tid som är kvar på 2021. 
Ta hand om varandra där ute❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela