heltklaar.blogg.se

Min resa i det som är livet.

2022

Publicerad 2022-01-05 00:15:48 i Allmänt,

(null)

God fortsättning!

Så är vi här, 2022 och ett helt år av möjligheter ligger framför var och en av oss.
För mig har jag nått slutet på en resa och startat resan som är början på resten av mitt liv.

Januari 2022 och det har gått ett år sedan livet tog en djupdykning som jag aldrig trodde var möjlig. Men vet ni, här står jag idag och jag känner mig stark, vacker och full av liv😊.
Mitt sorgeår är över och jag vill lämna allt som varit bakom mig. Jag har så många nya erfarenheter och insikter med mig i mitt bagage. Nu är det upp till mig hur jag förvaltar dem. 

(null)

Så ni som har varit med mig på min resa, till er säger jag tack och jag önskar er allt gott. Men för att jag ska kunna bli riktigt hel behöver jag göra några saker för min skull. Jag avslutar min blogg, den har uppfyllt sitt syfte genom att synliggöra våld i nära relationer. Facebook och Instagram kommer jag ha kvar, men kommer inte lägga ut något. Det är för att värna om mig själv, samtidigt kan jag tycka att mobiler och sociala medier tar för stor plats i det som är livet. Jag vill vara här och nu och njuta av småsaker i min vardag, lite som Ferdinand…bara sitta och lukta på blommorna🌸.

Så till er alla vill jag önska ett härligt liv. Njut, för vem fasen vet vad som händer imorgon.

Tack och kram
Lena❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela