heltklaar.blogg.se

Min resa i det som är livet.

Nu är dagen här…

Publicerad 2021-09-12 23:08:17 i Allmänt, Livet,

(null)

Hej 
Väntan är över och imorgon möts vi i Tingsrätten. Imorgon ska jag se dig för första gången sedan den där kvällen i januari när du rev vårt hem i ilska och gav mig ärr för livet. Imorgon ska jag sitta framför dig och höra din röst berätta din version av den där kalla januarikvällen. Hur det känns? Jag vet inte riktigt. Jag känner mig trygg, trött, stark, svag, uppgiven och som om att det inte handlar om mig. Tankarna snurrar runt och jag försöker att inte tänka på det. Vi tar morgondagen imorgon.

Så nu knyter jag mig för ikväll och försöker hämta lite kraft. Imorgon kommer det att bli tufft, men det fixar jag. Snart är det här över.

Kram❤️

Kommentarer

Postat av: Christer Sundqvist

Publicerad 2021-09-13 08:42:11

Det kommer att bli bra ❤️.

Svar: Tack fina Du❤️
Lena Klaar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela