heltklaar.blogg.se

Min resa i det som är livet.

Nytt och spännande

Publicerad 2022-06-26 23:13:56 i Allmänt,

(null)

Hej i värmen
Jag vill bara titta in och se hur ni har det. Vilken sommar vi har, vilken värme. Det är bara att njuta. Förra sommarens värmebölja tillbringade jag på jobbet, likaså i år. Jag hoppas bara att vi slipper samma regnmassor  som förra året…som kom under min semester. Så ett tips, ta inte semester samtidigt som mig. Det brukar vara regnigt och lite småkallt då.

 Just nu stökas det en hel del här hemma, lite tufft att bubba prylar i denna hetta, men med täta vätskepauser går det. Ska sanningen fram så är det mest min mamma och äldsta sonen som står för jobbet. Själv är jag stationerad på jobbet för att sy ihop säcken. Ny äventyr väntar, vilket ska bli riktigt spännande. 

Livet består av nya erfarenheter och äventyr. Tänk så saker och ting förändras om du bara vågar säga ja.

Kram❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela