heltklaar.blogg.se

Min resa i det som är livet.

Våga att hoppa

Publicerad 2023-10-12 21:49:32 i Allmänt,

Hej
För sex månader sedan var jag ute på en helt vanlig middag. Inga krav utan bara en trevlig kväll. En kväll som visade sig vända upp och ner på mitt liv. 

Jag träffade en otroligt snäll, lyhörd, varm och givmild man. Det var något med hans vänlighet och rakhet som fick mig att sakta släppa ner mina höga murar. Visst fanns tanken om jag skulle våga släppa in någon i mitt liv igen, men samtidigt en känsla i magen att det här var någon alldeles speciell. Jag är så glad att jag vågade visa vem jag är och bjuda in en ny person i mitt liv. Mina erfarenheter gjorde mig misstänksam och lite krass. Men jag blev nyfiken och ville veta mer om den man jag idag delar mitt liv med.
(null)

Med ett bagage jag lärt mig att bära och hantera själv…till att känna tryggheten att livet är mer än gott och att jag inte är ensam. För mig är det enormt stort. Jag som alltid stått för att ensam är stark, till att styrkan kommer med trygghet, respekt och kärlek i tvåsamheten. 

Jag har alltid varit ensam och stark själv till idag när jag kan få ta ha dagar som är mindre bra och det är helt okej. De dagarna är jag mer älskad än någonsin förut. Det är stort för mig❤️.
Kram❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela