heltklaar.blogg.se

Min resa i det som är livet.

Familjen

Publicerad 2023-09-29 13:29:48 i Allmänt,

Hej
Återigen fredag och lugnet i att bara vara ligger som en varm filt över axlarna. Tänk vad lite egentid gör för själen.
Här i Jämtland har hösten kommit på allvar. Löven lyser varmt röda, gula och bruna. Fortfarande finns det lite grönska kvar, men Moder Natur ser till att skaka av sig sommaren i ett rasande tempo🍁🍂.
Livet med min jämte rullar vackert på. Vi skrattar ofta och mycket, mellan livets allvar och vardagens stress med jobb, disk, tvätt och familjeliv. Jag som aldrig mer skulle leva familjeliv igen njuter av att lyssna på tonårsskratt och buller. Kläder som av någon outgrundlig anledning ligger i små högar, disk som ständigt förökar sig i en strilande ström och skor som alltid ligger i en hög innanför dörren😂. 

(null)

Mina pojkar är stora och har egna liv och nu har jag fått den fina gåvan att följa tre tonåringar på resan ut i livet. En gåva jag förvaltar med värme. Här hemma tjatas det inte om disk, tvätt och prylar överallt. Det är en kort tid i livet vi har våra barn och jag har fått gåvan att få uppleva det en gång till. Så från mamma till fyra killar till en vuxen som fått gåvan att dela livet med ytterligare tre tonåringar. Jag känner mig så otroligt rik på det som betyder något så otroligt mycket för mig, min hela familj, dvs gubbe, sju barn, två svärdöttrar, två katter och två hundar❤️
Kram💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela