heltklaar.blogg.se

Min resa i det som är livet.

Ledig en helt vanlig fredag

Publicerad 2023-09-08 11:10:18 i Allmänt,


Hejsan
Äntligen fredag och jag är ledig. Jag sitter på altanen och njuter utav fågelkvitter och doften i luften med inslag av höst. Kaffet i min mugg släpper slingor av värme och doften är för en kaffeälskare  ljuvlig. Solen lyser och värmen finns fortfarande kvar. Hösten är på väg, men moder natur släpper inte sommarskruden riktigt än. 

Mina tankar och reflektioner om det som är nytt i mitt liv sedan april får själen att bli varm. Jag har träffat den finaste, goaste och varmaste❤️. Visste inte att det fanns så mycket snällhet och ödmjukhet i ett och samma paket. Han är min saknade pusselbit 🧩, en varm famn och han är den som lyckats förstå sig på mig. Jag har aldrig känt mig så trygg och älskad utan krav på att anpassa mig till vad någon annan vill och önskar. Han älskar mig precis som den jag är❤️.

Jag som ville leva livet ensam, inte trassla till det med relationer och nya vanor. Men en aprilkväll satte käppar i hjulet för mina tankar om singellivet. En middag utan krav, utan bara en trevlig kväll, fortsatte med en promenad dagen efter och sen dess har det varit vi❤️.

Tänk vad livet kan ändras och ingen är tacksammare än jag❤️.

Kram 🥰  (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela