heltklaar.blogg.se

Min resa i det som är livet.

Bokslut 2023

Publicerad 2024-01-02 17:31:20 i Allmänt,

Hejsan
Så är vi här, ett nytt år. 2024, vad hände, vart tog 2023 vägen?
Ett år går så fort. Inför varje nytt år står jag lika förundrad hur snabbt tiden har gått. Ett helt år! Vad har jag upplevt? Vilka nya personer har kommit in i mitt liv? Vilka val har jag tagit…bra och mindre bra? Vilka val står jag inför 2024?

2023 var ett år som givit mig kärlek, omtanke och nya personer som kommit in i mitt liv. Ett jobb som tagit otroligt med tid och energi…vad det värt det? 
Syneve och sist står jag där naken inför min egen granskning och besluten för vad jag vill att 2024 ska bli. Valet är helt mitt eget.
Första april tog livet en ny vändning. In klev en fantastisk person med ett hjärta stort och varmt, en omtanke som givit och ger mig så otroligt mycket kärlek. Vi är olika, han en lugn jämtlänning och jag ett yrväder från människobyn. Han tänker till och jag springer ibland för fort. Tillsammans drar vi livet framåt med humor, en massa kärlek och en jäkla massa skratt. 
Med denna härliga man klev en hel hög med varma, omtänksamma och vänliga människor in. En familj i familjen. Den är stor, bullrig, glad, ömsint och full med humor och respekt. Så som jag tycker om dem alla❤️.

Tillbaka till valen jag står inför 2024. Frågorna jag alltid ställer mig själv när årets sista dagar flämtar. Vad vill jag yrkesmässigt? Är jag där jag vill vara relationsmässigt? Vad vill jag förändra och vad vill jag behålla?

Yrkesmässigt vet jag vad och vart jag vill. Det visar sig längre fram när pusslet är lagt, så jag återkommer till den frågan längre fram. Relationsmässigt är jag trygg, älskad och lever på ett sätt jag inte trodde ens var möjligt. Förändringar är oftast bra om det ger något gott tillbaka. Jag måste ta tag i min egen hälsa. Tillsammans med vårt yrväder Skilla så har jag lite att jobba med. 

(null)

Mitt bokslut visade sig att gå på plus och jag fortsätter fram tills nästa nyår. 
Jag önskar Er alla en God fortsättning på ett nytt år❤️

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela